SUNNAH.....berterusan jadi amalan ~~

SUNNAH.....berterusan jadi amalan ~~
mulakan sesuatu dgn lafaz basmallah...semoga diberkati ALLAH SWT =)

Wednesday, January 12, 2011

Wah...GElak sakan.. membakar KALORI dalam badan.. =D

bismillahirrahmaannirrahiim...

Ya ALLAH... byk betul dosa yg aku buat hari ni dan semalam. sebab dosa yg aku buat semalam , so pembalasannya dapat hari ni.....


Mm..mula-mula dtg rumah si polan nak bincang pasal si polan aku sorang ni yg dah agak berubah ckit...dan macam-macam lagi la tentang persahabatan..ni kiranya perbincangan yg nak mencari solusi la ni...huhhu... tiba-tiba lari topik pulak..dah jadi gossip...dan etc... hiuuu.... =D
GELAK yg tak boleh blah...!


huh...!ada ke sampai masuk bab-bab senjata api...aku tahu la yang aku ni memang nak jadi pegawai polis...yang tak boleh blah siap libatkan masa depan yang tak sepatutnya terjadi masa ni...ambik kau..sampai sakit tekak aku hari ni....sebab gelak semalam.

AS A RESULT.... aku bangun lambat pagi td....masuk kelas yang sepatutnya pukul 10 pagi aku masuk pukul 11 pagi. huhuhuhu...nasib baik tak kena denda dgn lecturer aku...hahahah... aku masuk tadi, kawan-kawan aku gelak sakan...lagi-lagi la budak-budak lelaki..ye la tak pernah-pernah aku lambat datang kelas tiba-tiba hari ni lambat nauzubillah...
ingat tak nak je pergi...tapi aku dah azam tak nak skip kelas semester ni....arghh..tak kira lambat tak lambat , janji aku datang dan kehadiran aku dikira.... alhamdulillah ALLAH SWT permudahkan segala urusan aku.... 


YA ALLAH..... kau ampunkanlah dosa hambamu ini yang lalai daripada mengingatiMU pada ketika aku sedang bergembira dan tanpa aku sedari aku telah mendatangkan kemurkaan MU terhadap diriku....

aku rasa dah 2 kali aku memusingkan katil-katil dan loker-loker dalam bilik tu....haaa.... lagi satu yang seronok sgt hari ni...aku renovate bilik lagi...wah...! luas-luas. puas hati. cantik dan kemas. tak la serabut mata aku pandang keadaan dalam bilik tu. so, aku harap kawan-kawan sebilik aku suka dan dapat bagi kerjasama untuk memastikan bilik tu sentiasa kemas dan teratur. ni la baru namanya anak dara.....dan MENANTU PILIHAN IBU MERTUA.....hahahahahaha... =D

tahniah wahai sahabat. dan aku bersyukur kerana ilham itu di anugerahkan oleh ALLAH SWT kepada aku.... 

ALHAMDULILLAH

No comments:

Post a Comment