SUNNAH.....berterusan jadi amalan ~~

SUNNAH.....berterusan jadi amalan ~~
mulakan sesuatu dgn lafaz basmallah...semoga diberkati ALLAH SWT =)

Tuesday, January 18, 2011

astaghfirullah.....Aku yang LALAI....

bismillaahirrahmaanirrahiim....

terlebih dahulu aku nak panjatkan rasa syukur aku ke hadrat ILLAHI, sebab dgn berkat dan rahmat daripada NYA...aku dapat beli 'sport shoes' baru. aku beli sebab aku nak wat jogging petang2...ish seyes..!tahap daya tahan kardiovaskular aku dah menurun. tak secergas dulu..badan pun makin naik jer aku tengok ni...eii...ntah pape.... sambil2 tu nak wat main futsal nanti... :-D


Alhamdulillah...mmg dalam bajet aku harga kasut tu. aku bajet RM 100 je. tapi kali ni aku dapat beli dgn lebih murah . RM 50 je. harganya ialah RM 49.90. hehehe...ada baki sepuluh sen dalam tangan aku. kasut ni warna ' black and gold' AXEL je....nak beli adidas tak mampu...huhuhu...'over limit' perbelanjaan aku da tu beb..kalau kau beli, bermakna , aku kan berpuasa selama sebulan...hihihihi =)


aku nak ucapkan terima kasih banyak-banyak pada ZUL sebab teman aku g bli kasut tu tadi. tak lupa plak aku pada LIA....yang sanggup teman aku jugak tadi...sb kalau dua org je nanti ada setan kn? jadi, nasib baik kau ikut LIA..sayang korang laa....! =) Terima kasih juga kat ALIFF sebab faham citarasa aku ni , seorang yang tak suka benda-benda mahal..! hahaha... terima kasih pada kawan-kawan kelas aku yg lain sebab membuatkan aku gembira hari ni...lepas la tension tu sikit. lupakan masalah kejap... ALHAMDULILLAH.


eiii...tapi ni lagi satu hal, aku mmg leka gila hari ni sebab ni kali pertama aku jejak kaki kat karaoke east coat mall kuantan ni. huhuhu...tu tak kisah la. bukan aku masuk disco pn kan? tapi yg buatkan aku sedih bukan pe....huhuhuhu, aku lalai. sb aku melewat2kan waktu zuhur hari ni. pukul 3 baru aku solat. Cheah, terima kasih ingatkan aku td masa dalam 'cab'. padahal tadi kelas Madam Roose habis kul 1130 pagi. patutnya pas bli kasut g solat dulu. ni aku tak, pas bli kasut, aku g melalak dulu...astaghfirullahahaziim....


BERDOSANYA AKU.....!

balik dah kelam kabut nak g solat lagi nak masuk kelas MTC 037, Madam Farrah lg. air mineral aku jatuh kat eskelator. pecah..! huh..tu la minuman dari tempat2 yg lagha..tak berkat. sampai kampus, cepat2 naik umah... dalam masa yg sama air kat umah ni leh pulak nyawa2 ikan...nasib baik cukup untuk ambik wuduk. eii..ntah pape je la aku ni...blah..~~~! pastu masuk kelas tadi agak2 faham tak faham jugak la. fuh..! bahana wat dosa la ni kan? sb patutnya...masa kelas BEL313 td madam suruh bincang pasal forum nnt. tp, g wat benda lain...haaa nmpak sgt ketidakbertanggungjawabannya itu kn? ha padam muka kau.....! tuju kat diri aku la ni.... hurrmmmm..... :-|

Madam......, maafkanlah anak didikmu ini. Sesungguhnya aku telah mengkhianati janji...... :-(




YA ALLAH,
Sesungguhnya Aku telah Lalai dalam menjalankan tanggungjawabku sebagai seorang anak didik yang menuntut ilmu daripada gurunya....maka KAU ampunilah aku YA RABB...



No comments:

Post a Comment