SUNNAH.....berterusan jadi amalan ~~

SUNNAH.....berterusan jadi amalan ~~
mulakan sesuatu dgn lafaz basmallah...semoga diberkati ALLAH SWT =)

Tuesday, January 18, 2011

HEHEHE...hari makan2, tapi mmg sengal..!

bismillaahirrahmaannirrahiim


hah, seyes hari ni 'lunch' aku kenyang sgt2, sampai nak termuntah,. tadi aku g makan kat MamaPApa Grilled. aku g dgn Cun @ farah. untuk tunaikan janji. ingat nak g MEgamall, tapi pk2 balik jauh la pulak, so, baik g ECM je n makan kat citu. nak makan KFC dah jemu.





Best jugak bebual dgn Cun tadi, ooo...baru aku tahu upenye dia ni sealiran dan bersefahaman dgn fahaman aku...hehehe...politik gaban td punya isu..! hebat2...leh jadi aktivis ni, diplomat pn ok gak.. hahahaha.... pastu teman dia beli syampu rambut. herbal essence. huhuhu, wangi2. 



haa, ni aku ada satu cerita. tadi aku tgok bath shower cream kat carrefour tu. ada la angan2 nak beli, tapi pk2 balik..ermm, tak pe laa...tak jadi.huhuhu...alkisah, ada la sorang auntie promoter ni offer kat aku bath shower Follow me tu...ingat aku nak amik May je tadi, sb baunya wangi oo...relaxing....tp bila tgok auntie tu bukan main pujuk, aku pon g amik laa..benda alah yg dia promote kat aku tadi....pk2 balik aku tak nk beli laa...tapi masalahnya aku dah pegang dah
benda tu...! mcm mana ni...dah la dia ada kat belakang aku sentiasa...uuu....sibuk btul la...aku sruh Cun g tempat jauh2 ckit, nak elak dari auntie tu. tapi dia asyik ikut jer...
eiii...geram btul aku la... 


 nak letak depan2 dia kesian. sb dia dah ucap terima kasih kat aku tadi...hahahaha.
akhirnya...aku berjaya melarikan diri dari auntie promoter tu...=D 
aku pn letak la balik bath shower tu dan aku amik yg murah ckit. May..tapi kecik la...tapi.....bila turun kat bawah aku pk2 ...aisshhh,,,,! baik tak payah beli. MEMBAZIR..! sb kat umah tu ada lagi Dettol yg tak habis, so tggu habis baru beli baru, sementara belum beli tu, share2 la dgn member2 kn2....? bijak...bijak... hahahahahaha.

Pastu, aku g kedai Hinode plak, jual cenderamata...murah je semua barang kat citu...RM 5 semuanya...hahahaha...ni la tempat kegemaran aku. aku nak beli frame td...untuk letak gambar Bakal-bakal PEGUAM NEGARA daripada  kelas aku..tapi aku lupa la saiznya....alahai, 8.5'x 11 ke 8' x 10...huhuhuhuhu...call Ain mandarin...dia pn kat ECM jugak..adoyai, call class rep. si Frah tu...tak jawab..eii.....geramm...so aku tak jadi la amik yg beso tu aku amik yg 8x 10 tu....bayar n jadi member skali...ok jer.

pas solat zuhur. temankan Cun beli baju..dan kitaorg balik...skali sampai umah...aku cuba la letak gambar kat frame tu...AAAlllaaaaammmaaakkkk....! TAK MUAT seyh...adoyai..


serius..aku bengang..! HAMPEH..

ni malas nak men tukar2 ni....eiiii...mmg sah la aku ni sengal...hurmm...nak tak nk aku kne tukar jugak esok...
adoyai...kne jalan lagi..... 

YA ALLAH.... tabahkanlah aku......




No comments:

Post a Comment