SUNNAH.....berterusan jadi amalan ~~

SUNNAH.....berterusan jadi amalan ~~
mulakan sesuatu dgn lafaz basmallah...semoga diberkati ALLAH SWT =)

Tuesday, January 4, 2011

erm..penjelmaan tahun baru..??

bismillaahirrahmaanirrahiim...

RADIO MUET

erm..awal masuk kelas ...mmg gempak sangat-sangat..penampilan baru kot..hahahaha..aku pakai cermin mata. wah dah macam pensyarah la kau ni...huhuhu..ada la yang cakap mcm tu..ada yang ternganga tak terkata apa-apa...hahaha bukan apa, aku hari tu pakai serba hitam kot..dull..jer budak-budak ni tengok aku hari tu..misteri sungguh,.... haha, kena lagi... aku diperli radio MUET . huh..dah.. sampai lecturer aku pun terpengaruh sama dengan budak-budak tu...dia pun cakap my voice was exactly like the radio during the listening exam...arrghhh...! apa ni....?? hahah..dalam diri aku sebenarnya..suka gak la. sebab diorang akan ingat aku sampai bila-bila sebab RADIO MUET.....

No comments:

Post a Comment