SUNNAH.....berterusan jadi amalan ~~

SUNNAH.....berterusan jadi amalan ~~
mulakan sesuatu dgn lafaz basmallah...semoga diberkati ALLAH SWT =)

Sunday, February 13, 2011

AKU NI~~~~~ APE LA....NTAH PAPE~~~~~

bismillaahirrahmaanirrahiim......

kepada sahabat2 yg di kasihi....apa khabar? harap korang berada di bawah lembayung rahmat dari ALLAH SWT. insyaALLAH.

dua hari lepas, aku g TAMAN TAMADUN ISLAM. biasala...dgn kawan2 lawatan kelab GLOBAL ISLAMIC ART. (GIA) alhamdulillah, segala urusan dipermudahkan. syukur sangat2. walaupun ada kesulitan, atas semangat kerjasama drpd sahabat2...alhamdulillah ianya dapat di atasi. syukur nikmat. harap maaf bg siapa yg tak dapat pergi...kami pilih dalam senarai ahli aktif bermula dari semester lepas sampai semester ni. (yg penuh kedatangannya dalam senarai aktiviti) mungkin ni bukan rezeki korang..insyaALLAH lain kali mungkin ada tu rezeki untuk korang.

SESUNGGUHNYA KESABARAN ITU BUKAN SESUATU YANG MUDAH, TETAPI IA MEMPUNYAI MADU YANG TERSENDIRI....MAKA BERTAKWA DAN BERTAWAKKALLAH KEPADA ALLAH SWT, SESUNGGUHNYA DIA BERSAMA GOLONGAN YANG BERSABAR DALAM MENGERJAKAN IBADAH. =)

serius..! aku happy sangat2. walaupun mood aku hari ni agak berkecelaruan..tapi aku cuba buat2 tak celaru...kadang2 rasa mcm tak sihat, tapi aku buat2 sihat. mmg la exspression aku inconsistant kn?  hahaha...dapat di kesan melalui MICROEXSPRESSION. huhuhuhu... when someone asked me.. ( she's friend of mine)
"aini....kenapa?"
"hah...?" aku wat2 terkejut
"ok tak?" Sufi Sepat@zetty tanya.
"xde pape. ok je...~~~" aku wat2 happy
"you look pale...?"
"no i'm not... i look red ok? hahaha.." sambil bersandar tepi pintu.

mentang2 aku pakai t-shirt merah ms tuh..saje LB plak.
memang sakit hati sape yg cakap dengan aku ni...huhuhu...suka RED HERRING aku ni..hahaha =D

assignment mmg tak siap2 lagi. macam mana ni....ni mmg tahap kesabaran yg tak patut di contohi...hahaha..sabar untuk melambatkan kerja...hahahahah =D mmg baik aku ni ek?? hahaha. tadi aku g kampus padang lalang...wat diskusi dengan partner assgnmnt, Syahid. ok la...alhamdulillah. esok aku mmg kne siapkan BEL 313. sb due datenye 15 FEB. hahahhaa..mmg "pantas dan efisien" aku ni..!

sb aku agak celaru buat masa ni, jadi perasaan aku pn agak berbolak-balik. untuk tenangkan fikiran, aku g umah member aku....saje bual2 borak2 dgn diorang. Ta, Mi, & Na, . maf la ea kalau aku m'ggu. tapi aku dah janji dgn Anis nak datang umah, sb Anis kata aku dah lama tak dtg umah dia. Lala, chek minta maaf ea lau menyinggung perasaan Lala....chek tak sengaja pn nak cakap mcm tu..hajat nak main2. tapi.....minta maaf sgt2!

Ahamdulillah, dua event yg lepas dah selesai...keputusan pertandingan kain rentang sempena sambutan MAULIDURRASUL dah siap..dan dah diumumkan. aku tinggal nak gantung kain rentang ni kat kampus muslimat. dekat kampus muslimin dah siap dah. terima kasih bg sesiapa yg sudi beri kerjasama dalam aktiviti yg dianjurkan. =)

aku jenis orangnya mmg apa2 je....tak kisah, hati kering...i hv no feeling towards smthing and anything happen (to myself only).

huh. apa yg aku tulis ni???? aku pn mcm tak faham...serius aku tak de mood. mungkin pengaruh cuaca kot? hahahaha... =D  merepek je. sekian..mohon maaf.

" RABBANA LA~ TUZIQH QULU~BANA, BA'DA IZD HADAITANA, WAHABLANA MILLADUNKARAHMAH, INNAKA ANTALWAHHAB..." 

credit to: Amin jaafar. this pic is from his album. 12 February 2010. Taman Tamadun Islam, Terengganu.


tetapkanlah hatiku di jalan-MU, ya ALLAH...


2 comments: