SUNNAH.....berterusan jadi amalan ~~

SUNNAH.....berterusan jadi amalan ~~
mulakan sesuatu dgn lafaz basmallah...semoga diberkati ALLAH SWT =)

Saturday, March 12, 2011

Aku Beli Pen Baharu..!


dengan nama ALLAH yg Maha Pemurah lagi Maha Pengasihani...


dah nak habis exam aku baru pergi beli pen tadi..bukan apa sebelum tu pun aku ada beli juga, tapi cuma sebatang je... hehehe, ni la pen tu :
LTC Ball Pen BG 828 S-FINE 
aku beli kat kedai alat tulis depan kampus, tak berapa depan, depan kampus tapi bangunan sebelah bagunan kedai depan kampus.  =)

M&G C0-OPEN
FASTER ball pen CX445
Gambar yang 4 batang pen ni aku beli dekat East Coast Mall , Kuantan dekat MBS bookstore.. pen FASTER 2 batang tu, ada tulisan jawi tau cantik sangat2. haha, pergi dengan member, Hannan. byk buku nota cantik2..aku terpesona..tapi aku tak beli pun..tak ada budget. =) Hannan beli buku nota ni ha :

Cantikkan? RM 6.80
saja-saja nak timbulkan isu hari ni...hehehe =) lepas exam psycho.

No comments:

Post a Comment